Sunday 31 July 2011

Doktor

Sekarang ni setiap hari aku pening. Aku sudah pergi ke klinik, doktor cakap kondisi aku semua normal. Tapi itu aku pergi sebulan yang lepas, dengan niat mahu ambil MC, tapi sudah alang-alang, aku mahu check sekali. Serious, aku tidak suka dengan doktor lelaki itu, macam bodoh sahaja. Klinik itu di Shah Alam, klinik yang mana aku pergi terpaksa aku rahsiakan kerana tidak mahu doktor itu stress. ( dia baca blog aku kah? )
Oklah, mahu cerita.

Dia  :  Ok, sakit apa?
Aku :  Saya selalu pening la dokter.. Saya xtau nape cube doc cek dulu..
Dia  :  Ok, baring sini.
Aku :  Hee.. :)
          ( aku suka sebab aku terlalu letih, jadi boleh aku bongkang sekejap )
Dia  :  ( check guna menatang apa entah dekat dada aku )

Lebih kurang 5 minit berlalu

Aku :  ( makin kencang jantung aku ) Lamanya? Belum lagi ke? Ok x?
Dia  :  ( jadi bisu, muka gersang. Wakakakak! )
Aku :  ( makin takut )
Aku :  Dokter, sy sakit kepala bukan sakit dade. Apa kaitan dengan dade???
Dia  :  Ok ok..
Aku :  Babi! ( dalam hati )

Oleh kerana aku sudah mula rasa was-was, jadi aku terpaksa cakap begitu. Kerana aku rasa macam mahu kena rogol. HAHAHA. Ok tak lawak, tapi aku memang rasa begitu. Lagi pula doktor itu tidak berapa handsome, jadi aku berasa takut. Tapi aku rasa kalau doktor yang periksa aku itu handsome, aku boleh tahan kira-kira 10 minit lagi untuk sesi mengecheck dada aku. Ok tipu, aku memang tidak mahu. Jangan pandang hina pada aku y'all. Aku tidak sehina itu. Aku sumpah kau jadi siput BABI nanti.

Eh, terguna huruf besar pula. Maaf.

Jadi kesimpulannya, doktor kata aku normal. Tiada sakit apa-apa mahupun terkena gangguan makhluk halus. Jadi jangan takut dengan aku y'all. Aku tidak bela hantu. Mungkin sebab doktor terlalu sangat check dada aku, jadi dia tidak tahu aku sakit apa. Damn. Kenapa perkara-perkara begini selalu terjadi dalam keadaan sekeliling aku? Tahi. Tapi aku risaulah aku ini sakit apa. Pening-pening loya macam orang mengandung. Nak kata aku mengandung tu, jauh sekali. Aku tidak rela mengandung sebelum kahwin. Tapi..

Kalau mengandungkan anak Farid Kamil, aku mahu.

Wakakakakaka!

No comments: