Thursday 1 March 2012

Masa lalu

Bila aku baca balik blog aku yang lama tu, serious aku rindu gila. Banyak gila kenangan yang aku catit dalam setiap entri. Tentang sahabat aku. Yang kini masing-masing dah buat haluan sendiri. Mungkin aku sorang yang dah tak join diaorang. Bila jumpa, mungkin aku akan kekok. Tak macam dulu, setiap hari jumpa. Kena marah sama-sama, seronok sama-sama. Sumpah aku sangat rindukan waktu itu. :'( aku copy balik sikit cerita.

"Mlm td aku kua ngn mber2 aku..aku,didi,carl,sam ngan hadi, g lepak kat bb..eh,aku sowg jeke pompan?bawu pasan lak.. wkakakakaka!!! ;p bb xbesh oke..aku xske.tp aku tpkse akur kerana hadi ugut nk bunuh diri klo x g bb..babi tol mainkn aku.haa kan da kne..hahahaha! ;p c budut2 ni xabes2 knekn aku..kuang ajo.nape mst nk cite2 psl diri aku weh..adakah sbb aku ni seowg wanita yg pemalu?hahaha damn.erm didi ngn sam da de gf..tp aku pelik la nape mst dowg nak kutok2 gf dowg..gila betul.sebek aku xjadi gf dowg..hehehe..sam terutama nye.jaat gila sam smp ktowg ktwe cam nk mati,cisss..aku pon pompan la budus.slamba ko kutok pompan ye..hai..c sam jejaka nakal..ampes.didi lak c jambu yg manja..hee ske gila ngn dia..klo aku slh pown,mst dye ngn carl sokong aku blk..heee..bkn cam sam ngn hadi,asek down kn aku je,celaka.wekekkeke..sam..hurm.tyme aku clsh,dia pon clsh gak..aih.mcm ade jodoh je kte dua ni?ko nak kapel ngn aku x?nak la nak la..wahahahaha sumpah geli! ;p carl..sgt hensem.hensem sgt.eh xla..terlalu hensem.ekekekke..(pengsan) cmne la dlu aku leh pts ngn dye..bodo btl.tp sbb aku ske men2 je kot dlu..sian dye..dye baik..baik sgt.kami xpna gado..tp da xde jodoh..eh bkn,aku yg sgje xnk kawen ngn dye..sbb aku jeles rmai pmpn ske dye.huhu..sori carl,me dak kecit lg tyme tu..xtau nk pk lagi :) hehehe..hadi lak..dye paling klako smp aku ktwe nk teburai isi pewot aku..abes ilang sft2 kwnitaan aku..celaka btl.hahahaa.. ;p klo aku tingat psl dye je,mst aku snyum2 cm kerang busok..heee..tp dye kte klo dye ingt kt aku lak,dye pown snyum cam kerang wangi..celaka.tahla,aku xleh la jmpe kwn aku yg berempat ni..mst nk bantai gelak smp nk mati..  wkakakakaka!!! ;p skg ni klo aku ade pape mslh mst aku carik dowg..hurm ble cte kt dowg,ilang ckt mslh dlm hutak aku ni hah even mslh tu cume aku sengugut je pown.. wuahahahah!!! ;p itu la yg d nmekn -KAMI- ^.^ aku syg dowg smp mati oke.tyme aku kapel,aku xpna bgtau kewujudan carl,sam,zam,hadi n didi..coz klo aku bgtau,nti aku tau mst bf2 aku tu soh aku renggang kn hbgn aku ngn dowg..hey,wtf huh?!hahaha mne leh..aku syg kwn2 aku ni lbh dr bf2 aku tu oke..ekekekek..act kami berenam..tp sowg da terbang nun jauh d sana..dak pandai la ktekn..jrg dpt jmpe dye skg ni..artu dye lek mesia tp aku lak xde..adesss..rindu sgt sama kamu la zam!!! :'( tp xpela,dye da nk grad da :) zam paling tua..so pape yg xbtl mst dak belima ni kne sound..lbh2 hadi.hahaha  aku suke ;) aku harap apa2 jadi pun,dowg xnak kami berpisah even da kawen pown..tu yg dowg ckp..aku xleh ckp sbb aku pompan..t laki aku marah kang..wkakakaka!!!;p syg kowg nak mati weh!!!" 

Tapi sekarang, perkataan "kami" tu dah tak ada.. Bila tahun demi tahun, aku dah bercinta, mereka aku lupakan. Bukan sebab cinta itu, tapi sebab aku. Aku sendiri yang dah berubah. Kalau diaorang mesej atau apa pun, aku macam takut nak jawab. Aku pun tak tahu sebab apa. Padahal aku dengan diaorang memang sangat rapat. Aku kadang-kadang sedih jugak. 
Tak tahu kenapa jadi macam ni.

Mungkin kalau kau atau salah sorang dari kau-kau diatas, terbaca blog aku ni. Aku nak korang tahu yang aku bukan sombong. Mungkin faktor usia atau keadaan yang tak izinkan aku terus macam dulu. Aku tak pernah lupakan korang. Kalau aku sedih, memang korang yang aku ingat.. "Hurm..Kalaulah aku rapat lagi dengan diaorang.." Tak pernah aku lupa. 

Aku rindu.. Rindu nak keluar sama-sama. Rindu nak masak sama-sama. Rindu nak tengok wayang sama-sama. Rindu nak basuh kereta sama-sama. Rindu nak usik man n ita sama-sama. Rindu nak ketawa sama-sama. Rindu nak shopping sama-sama. Rindu nak bercerita sama-sama. Sangat banyak yang aku rindukan. Dan yang paling aku rindu, aku sangat rindu korang sebenarnya! Bodoh aku nak nangis. Aku harap satu hari nanti kita dapat berkumpul macam dulu balik. Setidaknya sekali. Aku janji.

Tuhan.. Tolong kembalikan aku ke masa lalu agar aku dapat merasa kenangan itu.. 
# Aku tengah sedih sebenarnya, tiba-tiba teringat diaorang. :'(

No comments: