Tuesday 9 August 2011

-_-'

Aku tak lapar.






Aku tak lapar.








Aku tak lapar.







Ok, gagal. Aku lapar sebenarnya. Malam tadi kami sahur pukul sebelas. Apakah? Aku tak sempat mahu minum walaupun sedikit air. Jadi sekarang air liur aku hampir kering kerana aku asyik menelan dari tadi. Sedih. Aku sudah sangat kritikal y'all seperti orang-orang yang sedang mengalami masalah kebuluran. Huhu. Aku mahu saman man dan ita kerana membiarkan aku kelaparan dengan sebigini teruk. Tapi aku rasa mereka juga sedang kelaparan macam aku juga. WAKAKAKA. Sudahlah, aku tidak mahu mengata mak dan ayah aku di bulan puasa ini. Tsk. Kesian tersedak nanti.

Aku mahu pergi bazar di seksyen 13 balik nanti. Wah aku dapat bayangkan gila banyak. Eh, banyak gila. Bukan, gila sangat banyak makanan disana. Aku nak beli :
Nasikerabuayampercikkababrotijohnkuihkocirotijalakaripapsardinkekcoklatairtembikaiairepal.
WAKAKAKAKA! Harus bawa beg yang besar agar orang sekeliling yang kenal dengan aku tidak membuat anggapan buruk pada aku. Hikhik. Aku tak suka macam tu. Lagipun tak mahulah sebab aku nanti mereka berdosa. WAKAKAKA.

Aku rasa aku sudah terlalu banyak membebel. Daripada aku membebel baik aku tengok cerita korea. Oh ya, aku rasa aku sudah jatuh cinta pada pelakon lelaki itu. Damn. Siapa? Tak mahu beritahu, aku tidak mahu kongsi dengan kamu. Tapi aku macam kesian pula dengan Farid Kamil. Aku sudah mula lupakan dia. Harap dia tidak stress dengan keputusan aku ni. Eh tapi kalau aku sudah rasa bosan dengan pelakon lelaki itu, aku akan cari Farid Kamil kembali. Jadi Farid Kamil, kamu harus senyum kembali ok? WAKAKAKA! Sudahlah, gila aku macam ni. Aku mahu jumpa teman lelaki korea aku. Bai.

Masih lagi lapar.

No comments: