Thursday 12 April 2012

Mereka

Mereka adalah mereka yang selalu kutuk-kutuk blog aku dan begitu juga dengan tuannya. Cilabi. Aku tak tahu kenapa. Sebab aku rasa blog aku tidaklah seteruk mana untuk backgroundnya. Aku suka macam ni, baru misteri. Mereka kutuk tuannya pula aku rasa sebab mereka dengki. Mereka dengki tidak dapat berkawan dengan Paris Hilton. Yang tu aku tahu memang semua orang akan dengki. Jadi mari aku kenalkan pada sang pengutuk tegar itu. Mereka adalah :

AyuLulu

Macam biasa siapa yang tak kenal dia. Suka mengikis dan terkikis. Kata blog ceq muka perempuan tu macam bini ayah pin eh? Meh aku nak pin mulut kau itu. Tak serik lagi apabila jerawat sudah kuserahkan kepadanya. Masih lagi meminta menjadi mesin atm. Wah kau melebih. Lihat bahagian mulutnya.. Mulut sudah penuh dengan jerawat tetapi masih lagi tidak serik.. WAKAKAKA. Ayuh!
#Gelakmelampau


MakMunah

Yang ini lagi sang pengutuk paling tegar. Kadang-kadang mahu saja aku lenyekkan mukanya dicelahan tahi. Langsung tiada kata yang memuji aku. Semua adalah kata-kata yang menjahanamkan aku. WAKAKAKA. Nasib baik laki dia WanBaser selalu tenangkan aku, aku lega sikit. Sayang kater.. Mampos. Awas ya jika tidak mahu bermadu dengan aku bini wanbaser? Ya, mukanya saja dah buat aku gerun.. WAKAKAKA. Ayuh! #Gelakgulingguling


Pinot

Aku rasa dia adalah kelab pondan yang paling jarang kutuk aku. Lagipun kutukannya tak pernah aku ambil pusing, sebab aku sayang kat dia. Ok geli. Kalau dia kutuk pun macam selenga sikit, jadi aku selalu ketawa macam nak mati. Dia selalu buat aku mengeluarkan perangai sebenar aku. Aku tak suka macam tu. Aku harap nanti bila aku kahwin dia tak buat perangai jahanamnya. Mahu semua orang lari tengok pengantin ketawa melampau. Oleh kerana dia jarang ngutuk, jadi mukanya elok sikit dari yang lain-lain. WAKAKAKA. Ayuh! #Gelaksambiltutupmuka

  
MakBon

Kenapa namanya MakBon? Sebab sekarang ni dia sedang berpacaran dengan NirmalaBonat. Aku pun hairan kenapa dia sanggup berpacaran sama itu kak Bonat. Kalau aku, aku tak mahu. Mukanya saja dah buat aku mimpi ngeri setiap malam. Inikan lagi bersama mendua? HAHAHA x sanggup mak. Mulutnya sama jahanam seperti mereka-meraka diatas. Aku asyik tergelak dengan ini malaon-malaon lah. Mahu lihat dia?
Dah kenapa pulak berupa seekor kuda hitam? WAKAKAKA. Ayuh!
#Gelaknakmati



Bawah ini pula gambar kekasihnya. Pengkid sangat. WAKAKAKA. Ayuh!
#Gelaktutupmata



Jadi itulah antara mereka. Malas nak menaip panjang-panjang sebab aku sangat sibuk y'all sekarang ni. Memang jarang-jarang ada masa. Maklum saja, sakan bershopping dengan Paris Hilton. Terharunya. :') Sudah cukup sudah cukup sampai disini saja. Ok, aku suka gila lagu tu sebenarnya. Aku suka menyanyi, maklumlah suara aku kan macam Jaclyn Victor. Ops. Terlepas cakap. 

Jika mereka diatas terasa hati, maafkan aku. MUHAHAHA.

No comments: