Wednesday 14 September 2011

Cuaca

Serious, aku sangat sejuk sekarang ni. Aku rasa aku hampir mengecut dan membeku. Lebih-lebih lagi sekarang ni sedang hujan. Aku perlukan seseorang untuk aku peluk. Kamu mahu? Tak payah. Aku lebih rela berpelukan dengan batang pokok daripada berpelukan dengan kau ya makcik kejora. WAKAKAKA.


Situasi ketika cuaca sangat panas.

Aku  :  Weh! Panas gile weh!
Dia   :  Ala tahanlah sikit, kat neraka nnti kau lagi panas.
Aku  :  Cibai kau.

Bila aku cakap aku sedang panas, mereka pasti akan menjawab, neraka lagi panas. Eh. Kau sangat pasti ke yang aku akan masuk neraka? Siapa yang berkata begitu, you memang syaitan ok. Tahi kau lah nak tentukan aku masuk neraka atau tak. Damn you.

Situasi ketika cuaca sangat sejuk.

Aku  :  Weh! Sejuk gile weh!
Dia   :  Kau ni sejuk xboleh, panas xboleh. Mengada betul.
Aku  :  Aku sdg menikmati kesejukan dr syurga.
           Kau xsejuk kan, itu adalah ujian kecil utk kau masuk neraka. HAHA!
Dia   :  Gila..!@!*(&*(


See, kalau aku sedang sejuk, kau tak cakap pula yang aku akan masuk syurga. Haih. Itulah manusia, suka berfikiran tidak baik. Aku cakap macam tu sebab aku pun sama juga. Tapi aku sedang cuba untuk selalu berfikiran positif. Walaupun agak sukar. HUHU. Oklah aku mahu berjalan-jalan memanaskan badan. Bai.

Panas bising, sejuk bising. Macam-macam.

No comments: